en de it
– vi e' mfk, seriemester mfk! 
» Forrige kamp: Rosenborg - Molde 0-0 (0-0)
» Neste kamp: Molde - Hønefoss 25.05 15:30

Forum

Bli medlemBli medlem    SøkSøk    ProfilProfil    Logg innLogg inn 

mfkweb -> LSK - Molde Vis forrige tema | Vis neste tema
Gå til side Forrige  1, 2 Ny diskusjon | Svar på innlegg
Av Innlegg
eivind
Site admin

Reg: 15 Apr 2003

Innlegg 29.07.2012 16:31    Tittel: Svar med Sitat

Er enig med OGS at det var nesten perfekt. I den forstand at vi nesten dro hjem med tre poeng. Det må ha vært alt Molde kom for siden de ikke var så spesielt interessert i å spille god fotball. Var en verre tur hjem dette enn Hønefoss-kampen. Våt på beina var jeg og. Helvetes møkkavær.

Har ikke lest de andre børsene her, men kan prøve meg på en jeg også. Kun basert på dårlig sikt bak mål.

Helgerud: 1 (sjelden vært en mindre populær dommer. Konsekvent hjemmedømming og hadde trolig satt en månedslønn hos en kommisjonær i Oslo på 1-1).

Bugge: 3 - Kommunikasjonsproblemer med forsvaret med et par anledninger. Kunne ikke gjøre stort med målet ellers ble han ikke satt på prøve.
Linnes: 3 - Ikke den perfekte venstrevingen.
Hovland: 5 - Stort sett full kontroll
Forren: 5 - Samme som Hovland
Rindarøy: 5 - Som over, også med på noen saftige løp fremover.

Simonsen: 5 - Nesten tidenes revansj for den utskjelte mannen. Herlig innlegg. Puttet nesten 2-0 også. Sikker pasningsfot når han er på midtbanen, men fremdeles enkel å komme forbi. Bra innsats.
Berg Hestad: 3 - Virket treg.
Eikrem: 3 - Stort sett usynlig. Ballfordeler uten tempo. Og SKYT DA MANN!
Tripic: 1 - Helt borte og fortjent byttet ut.

Moström: 6 - Moldes beste. Får et par bonuspoeng bare pga en sinnsyk innsats.
Chima: 1 - Virker hjelpeløs. Brukbar i alt, men ikke god nok til noe.

Vatshaug: 4 - Helt greit.

Camara begynte bra, og når han kommer seg fra de stygge ballmissene kan han bli riktig bra, men enn så lenge bør han aldri komme inn med mindre Molde leder med minst to mål.

Angan: Hadde håpt at han skulle gjøre noe fornuftig da han kom inn, men nei.
oisteing

Reg: 29 Okt 2006
Innlegg 30.07.2012 08:08    Tittel: Svar med Sitat

Simonsen gjør alltid noe rart i løpet av kampen, samtidig må jeg backe opp mannen med å si at det er bra å ha han i laget. Synes ikke det er noe å si på holdninger og innsats. Hjertet litt i halsen når han er back, men på midten går det likar. Selvsagt synd han ikke fikk ut potensialet som alle snakket om. Begynner kanskje å bli litt for sent for det nå.

OGS har gamblet og tapt (litt) i to kamper på rad i TL. Prøver meg på tidenes synsing: Hvis, så fremt, i fall osv at Gatt hadde varmet opp ordentlig i vikingkampen er jeg rimelig sikker på at vi hadde hatt flere poeng enn vi har nå. Og da tror jeg ikke gamblingen hadde vært et tema i negativ forstand, men en genistrek for å være fit i CL-kvalik.

Dessverre gikk det ikke slik, og jeg kan ikke forstå hvordan Basel kan rote bort CL i en kamp mot MFK. Blir spennende å se hvem vi kan mønstre, men med Berget, Hoset, Thioune, Ekpo, Gatt (og forhåpentligvis ikke Linnes i tillegg?) ute så har vi dårlige odds.

RBKs motstander i EL, Servette, slo vel Basel denne uka forsåvidt, gjorde de ikke?

Reg: 12 Mar 2003

Innlegg 30.07.2012 08:45    Tittel: Svar med Sitat

oisteing meddelte:
RBKs motstander i EL, Servette, slo vel Basel denne uka forsåvidt, gjorde de ikke?

Nope. De møttes i første serierunde og Basel vant 1-0 borte. Ellers har Basel to 2-2-kamper så langt - mot Grasshopper (borte) og Luzern (hjemme).
oisteing

Reg: 29 Okt 2006
Innlegg 30.07.2012 18:02    Tittel: Svar med Sitat

christian meddelte:
oisteing meddelte:

Nope. De møttes i første serierunde og Basel vant 1-0 borte. Ellers har Basel to 2-2-kamper så langt - mot Grasshopper (borte) og Luzern (hjemme).

Var en luring som la ut et klipp av at Servette vant 2-1, men det kan umulig ha vært riktig da. Så også et annet sted noen kommentere at det ble 0-1...

Sist endret av oisteing den 30.07.2012 20:04, endret 1 gang
rune

Reg: 14 Nov 2003
Innlegg 30.07.2012 19:07    Tittel: Svar med Sitat

Hestad gjorde atter ein manns jobb, gratulerer han med dagen som var i går eller i dag...

Simonsen kunne blitt den store, nr 2 var ikkje langt unna.

Men hallo! kva skjer på topp? Når ein får starte ein kamp, så spring som Forrest Gump.

Og kva er det å seie om Åråsen? Satt under tak, men det regna like mykje der.
Gå til side Forrige  1, 2 Side 2 av 2